Te-am tras de mânecă

(rondel cu defect)

Te-am tras de mânecă, pe seară,

Fiindc-adia miros de primăvară

Şi îmi doream să facem o plimbare

Prin parc, und’ ne sunt urmele cărare.

.

Te aşteptasem, mi-era dor de noi,

Şi ai venit, şi-am exultat, şi-apoi

Te-am tras de mânecă, pe seară,

Fiindc-adia miros de primăvară,

.

Şi am ieşit, grăbiţi, mereu zglobii,

Am alergat spre parc ca doi copii,

Şi-am tras de mâneca-ţi cu dinţii, iară,

Şi m-ai scos lesa, că-s căţel, nu fiară,

Şi-am drept să zburd în ritm de primăvară!

______________________________________
Au mai psi-lunit psi şi cei înscrişi în tabelul ei.

______________________________________
Iar eu fug din nou, mâine-n zori de zi. Să ne regăsim cu bine după Paşti.  SĂRBĂTORI FERICITE!!!

27 comentarii la “Te-am tras de mânecă

  1. Pingback: Psiluneli- Tras de mânecă | Cățărătorii

  2. Pingback: Tras de mânecă | Tiberiuorasanu's Blog

  3. Pingback: Tras de mânecă | Alma Nahe

  4. Pingback: M-a tras disperată de mânecă « Dictatura justitiei

  5. Pingback: Tras de mânecă | Gară pentru doi

    • Draga mea, dacă ai fi vrut într-adevăr să călătorim împreună,ai fi început cu un comentariu la obiect, nu ai fi trântit, cu copy-paste, reclama pe care ţi-ai făcut-o pe mai multe bloguri! 😛
      Ruşinică!!! :mrgreen:

      Apreciază

Lasă un răspuns

