Cum p… mă-sii?!!!

? ! ! !

Cum p… mă-sii îi poate trece cuiva prin gând să folosească o reclamă care conţine o asemenea monstruozitate?!! Un cap de cotoroanţă-peştoaică pe un trup de silfidă, numai bun să-ţi sperii copiii?

9 comentarii la “Cum p… mă-sii?!!!

  1. Ei, asta e minciună faţă de alte „creaţii” ale advertising-ului. Acu’ că unu’ o fo suficient de beat sau de „prăfuit” încât să creeze aşa ceva, nu-i bai. E dreptul oricărui om chiar de a fi tâmpit dacă aşa are el chef pe moment. Mai gravă e situaţia celui care dă bani (îmi place să cred că munciţi cinstit deşi nimic nu mă îndreptăţeşte să gândesc astfel) pentru a fi „promovat” în acest fel.

    Apreciază

    • Nţ. Estetica şi proportiile îşi au legile lor, şi sunt legi ale naturii. Astea sunt gusturi pervertite. Pe cei cărora le place aşa ceva nu pot decât să îi compătimesc. Li s-au spălat creierii.
      Şi am impresia că, pe plan global, cineva se străduieşte să ne spele tuturor creierii în acest sens. Nu ştiu în ce scop, dar trist e că are şanse de reuşită.

      Apreciază

      • Ăia care au bugetul de marketing pe mână nu sunt toţi şcoliţi. Şi prin marile companii se practică la greu nepotismul, ajungând în unele funcţii importante tot felul de tute şi de mitici. Mai degrabă aş spune că este rodul unei acţiuni neintenţionate, care demonstrează însă nivelul respetivelor/respectivilor.

        Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.