Şi totuşi…

Şi totuşi, aşa-numitele concursuri la care premiile se acordă în baza numărului de laikuieli şi/sau de comentarii şi alte alea primite nu-l scot în faţă cel mai bun, aşa cum se întâmplă în cazul unei partide de şah, după care cei doi parteneri rămân întotdeauna prieteni şi pot zăbovi apoi la o discuţie filozofică, amicală:

pisisah

La concursurile despre care vorbesc eu,din păcate practicate pe scară largă pe net, câştigă cel care are cei mai mulţi prieteni/colegi/etc cu cont pe feisbuc sau pe alte reţele sociale şi care, pe deasupra, se mai pricepe şi la negocieri de genul:

milogeala

😛

:mrgreen:

 


CONCLUZIA: Dacă sunteţi prieteni cu Grişka, nu mai zăboviţi, daţi-i un like aici:  https://www.facebook.com/LenjeriidePatOutlet/posts/653367088087105

În plus, motanul şi bipezii lui miaulţumesc şi mulţumesc şi pentru un like aici:
https://www.facebook.com/LenjeriidePatOutlet/posts/655533371203810

😛

:mrgreen:

Anunțuri

9 comentarii la “Şi totuşi…

  1. Pingback: Atenţie la cap / Mind your head | CRONICA REZERVISTULUI

  2. concursurile cu like ca şi criteriu au un mare, mare handicap: bursele de like-uri şi lăicuitorii. dacă grişka ar fi fost într-un grup de gen, unde toată lumea cumpără şi vinde aşa ceva, era deja în frunte, fără să fi citit cineva.
    pune pe grup şi fixez eu postarea, poate mai adunăm ceva…

    Apreciază

    • Miaulţumiri şi mulţumiri, psi, dar efortul ar fi inutil. Sunt articole care au deja cu mai bine de 100 de like-uri în plus. Diferenţa e, cred, imposibil de anulat.

      Grişka rămâne cu plăcerea scrisului, care înseamnă mult, nu-i aşa? 🙂 În plus, numărul de like-uri de la persoane necunoscute e neaşteptat de mare – ceea ce ar însemna că articolul le-a plăcut, dacă nu cumva au vreun tic nervos şi apasă în neştire pe mouse 🙂

      Apreciază

      • aş putea să-ţi dau în scris că like-urile sunt pe necitite. e verificată şi răsverificată treaba asta… din păcate. 😦
        dar da, rămânem cu abordarea inedită, operă de motan traducător cu ştaif cum este el.

        Apreciază

        • Da, e posibil să fie şi pe necitite, uite că n-am verificat câte accesări are articolul pe blog, pentru o comparare a cifrelor …
          Dar nu mi-e clar ce contorizează caseta „facebook”, de la sfârşitul articolului – acolo apare acum un 107. Cred că nu sunt în niciun caz distribuiri ale articolului. Poate tot like-uri, date de pe blog? Mi se pare aiurea că nu se poate da clic acolo ca să vezi ce sunt, de la cine sunt… Sau se poate cumva, şi nu ştiu eu cum? 🙂

          Apreciază

          • pe blog? ai statcounter sau lucky orange instalat? ai putea vedea intrările, ip-urile, locaţia. partea cu like-uri e deja în prăvălia lui ţucănberg, aşa că iei doar numărul, ca atare.

            Apreciază

          • Nu, n-am aşa ceva. N-am decât statisticile wordpress-ului. Dar am aruncat între timp o privire. În a doua zi după postare, când a ajuns link-ul pe site-ul cu lenjeriile, articolul a avut un maxim de vizualizări, adică 120. Mai multe decât totalul like-urilor primite.
            În fine, oricum n-are importanţă. Doar aşa, de curiozitate şi ca distracţie 🙂

            Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s