Anacondeiere de duminică

(Habar n-am pe cine anacondeiez, dar am găsit originalul la psi – „victima” mea preferată.)

PRIMA VERSIUNE

Între luni şi marţi,
nimic nu împarţi.
Între marţi şi miercuri
tai mai multe cercuri.
Frate, vine joi,
ce-mi dai înapoi?
Şi-apoi iaca vineri,
cu zori încă tineri!
Cinci zile nubile,
cinci arse fitile
în sâmbăta lungă,
ce scoate din pungă
duminica, toată
de luni spăimântată.

 

A DOUA VERSIUNE

Între luni şi marţi,
la de toate harţi.
Între marţi şi miercuri
nu avem eşecuri.
Soro,-n zi  de joi,
nu bârfim şi noi?
Şi-apoi vineri vine,
şi nu ştim cu cine!
Cinci zile bogate,
şi s-a zis cu toate
când sâmbăta-n joc
intră, făcând loc
ca să-ncapă ea,
ştiţi, duminica –
dop de săptămâni,
vestind zi de luni.

 

ALTE VERSIUNI – poate, în alte săptămâni 🙂 Până atunci, citiţi aici o versiune… meseriaşă, care, evident, nu-mi aparţine! 😛 😀

Lasă un răspuns

