Vorbe vin şi vorbe pleacă

 

Vorbe vin şi vorbe pleacă.
Dai aici, dincolo crapă.
Tuturor ni se întâmplă,
Suntem un pământ şi-o apă.

Suntem toţi supuşi greşelii,
Stăm sub umbra îndoielii,
Dar vedem, cu mult mai des,
Ce-au alţii rău în… palmares.

Însă-un punct negru nu poate
Da tot albul la o parte.
Ce-ai făcut, neh, nu mi-a plăcut,
Mărunt sau nu, gestu-a durut,

Totuşi rămâne, de neşters,
Colţu-ţi bun de univers.
Desigur, poate nu mă crezi,
Cu-un zâmbet strâmb spui c-alta vezi…

Numai că eu ştiu şi nu-mi pasă.
În suflet am aceeaşi casă,
Cu ziduri care nu se strâmbă
Când bate-vântu-o dată-n dungă.

Lasă un răspuns

