Sănătate curată

 

Am cutreierat pe oarece bloguri şi bloguleţe – adică am hălăduit prin zone unde cea mai captivantă porţiune a spaţiului virtual e aia rezervată pentru comentarii.

Şi, în final, am ajuns la următoarea concluzie:

Nu ştiu cum or fi alte naţii, dar se pare că nouă, românilor, ne place grozav să ne-mpărţim în două tabere şi să ne-njurăm unii pe alţii. Nu suntem în stare să admitem că, între alb şi negru, există nenumărate nuanţe de gri, nu ştim să fim toleranţi, nu ştim să le respectăm altora dreptul la opinie, ţinem musai să le-o impunem pe-a noastră. Cine nu e cu noi, ne e împotrivă. Sau, mă rog, se pare că la modă e să spui că-i „frustrat”; asta aşa, ca să treci la un limbaj „elevat”, după ce-ai ostenit băgându-ţi pula în gurile şi pe beregatele altora – adică făcându-le, desigur, un bine (tocmai am citit pe undeva că sexul oral e sănătate curată 😛 ).

