Cititori şi întrebări

 

„Voi vă cunoaşteţi cititorii?” ne întreabă Vienela.

Eu nu [prea] mi-i cunosc. 🙂

Dar uneori mă întreb dacă mă citeşte iubitul meu din tinereţe. Ultimul. Căruia nu i-a mai urmat decât actualul meu soţ. Şi pe care l-am văzut ultima oară în gara din Constanţa, când m-a urcat în tren, după vreo două săptămâni petrecute împreună în apartamentul mamei soţului unei colege (comune) de facultate.

Şi nu e prea sigur dacă m-a părăsit el sau l-am părăsit eu. Poate că mai degrabă eu, dar, având în vedere câte aveam să-i reproşez, e… discutabil. Însă despre asta poate-o să scriu altă dată.

Acum voiam să zic că ştiu că m-a găsit pe FB. Mi-a lăsat like-uri la vreo trei postări publice. Eu nu i-am lăsat lui. Fiindcă n-are decât vreo două postări publice vechi. 😛

4 comentarii la “Cititori şi întrebări

Lasă un răspuns

