Un soi de guest post – cu lapte dulce


Cred că mama a folosit, ca să fiu eu o bebeluşă sătulă şi fericită, o pompă de sân. Cred că n-am înţeles greşit şi că exista aşa ceva şi pe vremea aia – că existau măcar pompele manuale, fiindcă m-am născut totuşi în a doua jumătate a secolului al douăzecilea! Dar nici sora mea, care e cu un an mai bătrână ca mine, nu îşi mai aduce aminte niciun fel de amănunte. Însă ne-am amintit amândouă de asta fiindcă ea e, de relativ puţină vreme, bunică, iar fiica ei, încântată la culme de noile sale jucării (fetiţa mâncăcioasă şi somnoroasă – şi deja alintată – ca o pisicuţă şi pompa Spectra), vrea să strige undeva:

„Lume, lume, i-auziţi ce am a spune!”

Ca s-o ajut, tot ce-am putut face a fost să-i pun la dispoziţie blogul meu. Prin urmare, n-o să puteţi auzi ce are a spune, dar o să puteţi citi. Mai jos:

Mi-am cumpărat pompă. Nu de bicicletă, de sân. Aşa m-au sfătuit toate colegele de serviciu ajunse mămici înaintea mea. Am luat una de la Spectra. Cred că numele vă sună cunoscut, e vorba de unul dintre cele mai renumite şi mai utilizate branduri de pompe de sân din Statele Unite ale Americii şi din Australia. Şi, aţi ghicit, din fericire a ajuns şi pe piaţa românească. Ne oferă, mie şi tuturor celorlalte mame care alăptează, o gamă variată de pompe electrice duble, cu ajutorul cărora putem extrage, pentru micile noastre comori lacome, cât mai mult lapte în cât mai scurt timp.

Îmi place cum arată pompa! Şi fetiţei mele îi râd ochii când o zăreşte!

spectra-pompa-de-san-electrica-dubla-9-plus-195407

spectra-pompa-de-san-electrica-duala-9-plus-11062Şi, cu mult mai mult decât atât, sunt încântată fiindcă nu-mi provoacă niciun fel de durere. De asta mi-a fost grozav de frică, la prima folosire aproape că tremuram de spaimă, dar de o spaimă care s-a dovedit total neîntemeiată. Pompa mea (am ales modelul 9+, pentru mămici dinamice, cu serviciu şi cu multe alte treburi, plus hobby-uri) are viteza de extragere reglabilă (pentru durere zero şi randament maxim). Există aşa numitul control al presiunii (ultimul tip, ales de mine, are 5 niveluri[1] de masaj şi 10 niveluri de presiune). E o pompă foarte uşoară şi foarte silenţioasă – adun lăptic pentru mica mea prinţesă fără să-i tulbur în acest timp somnul. Ce mai, e un vis!

V-aş povesti mai multe, dar mă cheamă datoria! E ora de pompare. Pentru mai multe detalii, intraţi pe site-ul firmei!


[1] În acest caz, forma corectă a pluralului e „niveluri”, nu „nivele”. „Nivele” este forma de plural corectă doar pentru „nivelă” = „nume dat mai multor unelte, instrumente, dispozitive care servesc la determinarea liniei (sau a poziției, a suprafețelor) orizontale sau cu care se măsoară pe teren diferențele de înălțime dintre două sau mai multe puncte de pe suprafața terestră”. DEX-ul mi-e martor! 🙂

4 comentarii la “Un soi de guest post – cu lapte dulce

Lasă un răspuns

