Duzină de cuvinte (inventate) cu Anacondelescu

matildă lăţoasă

Îl cunoaşteţi pe Mayat Anacondelescu? Cel din Vieneland?

E un tip simpatic, între două vârste, încă suplu. De fapt, n-are burtă deloc. Şi nici chelie. Cred că de la suzanax i se trage. Are pile la farmacie, îl ia şi fără reţetă, şi la preţ redus, prinde mereu câte o promoţie. Probabil fiindcă e matildar, ca şi farmacista. Oameni nebuni, pe cuvântul meu! Eu n-aş mai ţine nici în ruptul capului în casă o matildă! E un animal atât de veroce! Da, recunosc, am făcut o încercare, dar n-am rezistat decât o lună! Mi se spusese că toate cartimesc, dar cred că a mea, una din aia lăţoasă, întrecea măsura, mesteca aproape în fiecare zi câte un cotor de carte! Noroc c-am aflat că pot s-o danaesc. Aşa se spune la noi, în Adrianamo, când faci troc – de la „-mi-l mie, na-ţi-l ţie”. Am schimbat-o pe un griskalet. Unul blând, simpatic, durduliu. L-am luat de la un citator adicherishan, şi se ştie că toţi adicherishanii îşi răsfaţă animalele. Şi matilda mea era răsfăţată şi dolofană, exact aşa cum le place citatorilor.

griskalet

De fapt, nu ştiu de ce le plac citatorilor matildele. Cred că e deformaţie profesională, pentru că…

Ei, nu contează, să ne întoarcem la Anacondelescu. Despre el era vorba, deşi… Dacă tot nu-l cunoaşteţi…

Mai bine daţi un clic aici şi căutaţi ceva mai interesant în tabelele lui Eddie.

6 comentarii la “Duzină de cuvinte (inventate) cu Anacondelescu

Lasă un răspuns

