Poşta electronică – 4 – Un Om cu Judecată

Cica tanarul Chuck s-a mutat in Texas si a cumparat un magar pentru 100$ de la un fermier. Fermierul a fost de acord sa livreze magarul in ziua urmatoare catre Chuck.
In ziua urmatoare, fermierul a venit cu furgoneta catre casa lui Chuck si i-a zis:
– Imi pare rau, fiule, dar am vesti proaste, magarul a murit.
La care Chuck a replicat:
– Asta este, atunci da-mi banii inapoi.
Fermierul a zis:
– Nu mai pot sa ti-i dau, i-am cheltuit deja.
La care Chuck a raspuns:
– OK, atunci adu-mi magarul mort.
Fermierul l-a intrebat:
– Ce poti sa faci cu el?
Chuck a zis:
– Am de gand sa-l bag intr-o tombola.
La care fermierul uimit a spus:
– Nu poti sa scoti la tombola un magar mort!
La care Chuck a zis:
– Ba, sigur ca pot, uita-te la mine. N-o sa spun nimanui ca e mort.
O luna mai tarziu, fermierul s-a intalnit cu Chuck si l-a intrebat:
– Ce s-a intamplat cu magarul cel mort?
Chuck a zis:
– L-am scos la tombola. Am vandut 500 de bilete de 2 dolari bucata si am facut un profit de 898$.
Fermierul a spus:
– Nu s-a plans nimeni de asta?
Chuck a raspuns:
– Doar tipul care a castigat tombola. Asa ca i-am dat inapoi cei doi dolari.
(Chuck lucreaza acum pentru Goldman Sachs.)

Pe aceeaşi temă (judecata) au mai scris azi: psitibivirusacheredskyscorpiodictatura justitieicita, vero, dagatha, abisuri, vânt de toamnă

19 comentarii la “Poşta electronică – 4 – Un Om cu Judecată

  1. Pingback: Elucubraţii – Oyoja Onuk « Link-Ping

  2. Pingback: psi-words » judecata

  3. Pingback: Judecată… « BLOG D'AGATHA

  4. Pingback: Judecata « Tiberiuorasanu's Blog

  5. Pingback: “Rugaciunea unui judecator “ « Dictatura justitiei

  6. Pingback: Judecata « Abisuri

  7. Pingback: Judecata umbrei « vantdetoamna

  8. Pingback: Ţurţurele « Ioan Usca

Lasă un răspuns

