Duzina de cuvinte – Aştept sugestii

Iată ce mi-am propus să scriu în următoarea jumătate de secol a vieţii mele (spre a o deosebi de prima, în care n-am scris nimic :lol:) (Voi înşira trei titluri memorabile 😛 şi aştept sugestii referitoare la conţinut, pentru care veţi primi – pe cuvântul meu de onoare! – mulţumiri cu ghiotura în prefaţa sau postfaţa cărţii tipărite).

  • Frigul vesperal, motiv de dispersie cromatică a amurgului prin prismaticul adânc catifelat al iubirii
  • Concentrat incolor de lanţuri dizolvate în libertate
  • Repetiţie fără întoarcere în occidentul sălbatic

= = =         = = =         = = =
Aceleaşi 12 cuvinte au fost folosite, într-un mod fără îndoială cu mult mai inteligent, de psi şi de membrii clubului cu acelaşi nume, pe care-i veţi descoperi în tabelul de pe blogul ei:

1. genovevadans 2. anacondele
3. ZhaO 4. Vantdetoamna
5. scorpio 6. Carmen Pricop
7. virusverbalis 8. rokssana
9. Some Words 10. dictatura justitiei
11. Mariana 12. Blind Love
13. almanahe 14. Vanessa
15. Vero

= = =         = = =         = = =
Recomandări: Vania, Zina

30 comentarii la “Duzina de cuvinte – Aştept sugestii

  1. 🙂 Imi place titlul din mijloc – lanturile dizolvate in libertate – iar continutul memorabil sa trateze psihologic si practic ‘concentratul incolor’, un fel de retetar pe care sa-l coloreze (adapteze) fiecare dupa lanturi (necesitati)…

    Apreciază

  2. Pingback: Duzina de cuvinte- In lanturi « Cataratorii

  3. Pingback: Mărul de aur – 3 « Ioan Usca

  4. va trebui să mă gândesc serios la aceasta… grea temă ne dai pentru astăzi când, deşi e frig şi mai sunt urme de la fulgii de ieri, mi-am propus să spăl geamuri. 😦

    Apreciază

  5. Pingback: duzina de cuvinte – 23 – candva armasar | Rokssana's Blog

  6. Pingback: DUZINA DE CUVINTE Libertate « Dictatura justitiei

  7. Pingback: Mariana şi duzinile de cuvinte « Link-Ping

  8. Pingback: Abrevieri « Almanahe's Weblog

  9. Pingback: Duzina de cuvinte – O soluţie | VERONICISME

  10. Pingback: Retrospectivă: LIBERTATEA pe blogul meu | Cioburi de chihlimbar

  11. Pingback: Duzina de cuvinte – O soluţie | VERONICISME

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.