Cuvinte din trecut – Ciocolată cu lapte

„Toate lucrurile plăcute sunt ilegale, imorale, sau îngraşă.”

La ilegalităţi nu m-am îndesat niciodată, cele mai grave fapte pe care le-am
săvârşit fiind călătoriile fără bilet – cu tramvaiul, autobuzul sau trenul (da’
în ultimu’ caz a profitat şi naşu’!) – şi deturnarea rechizitelor de la serviciu
către reşedinţa personală.

Cele imorale nu mă mai tentează – am îmbătrânit, nici măcar nu-mi mai face nimeni
propuneri „indecente”! Şi nici măcar nu-mi pare rău!

Ei, da’ au rămas alea care îngraşă… Şi nu sunt obişnuită să mă abţin, până
acum 4-5 ani mă puteam îndopa fără grijă… Şi, uneori, seara, mi se face o foame…
Şi tare aş mânca câte o ciocolată la fiecare desert… Şi am primit 2 în chip
de mărţişor (până acum nu mi s-a mai întâmplat, ce-or fi avut oamenii ăia cu mine?)
şi m-am abţinut, mi-au ajuns vreo 10 zile… Aş merita să mi se ridice o statuie …
de ciocolată. În mărime naturală. Nu sunt prea înaltă şi nici n-am ajuns, Doamne
păzeşte, mai mult lată decât lungă. O statuie din ciocolată cu lapte, că după
aia mă dau în vânt… Cumpătată cum am devenit, aş putea mânca din ea până la
pensie, care vasăzică…

postat initial aici / 18.02.2005

Cuvinte din trecut mai găsiţi la: Eclipsa de Marte

Recomandări: Vania, Gabriela-Elena, Vero, Tiberiu (cel care a avut ideea „cuvintelor din trecut”)

7 comentarii la “Cuvinte din trecut – Ciocolată cu lapte

  1. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 1 « Ioan Usca

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.