15 comentarii la “Poşta electronică – 22 – Metroul

  1. Original drum catre filmul SF…care se transforma in horror… 😉
    Mi-a placut. Din fericire, l-am vazut ieri noapte, pe fuga, nereusind sa las si un comment… Dar mi-a placut „gaura neagra”… Azi vad ca filmul nu se mai poate vedea…
    Parca era un singur film ieri… 🙂
    Amuzant cel cu lovituri, cazaturi…de toate…dar cred ca si f. dureroase..n-as vrea sa fiu in pielea respectivilor… :))
    O zi placuta sa ai!

    Apreciază

    • Cel cu gaura neagra se tot strica, e un fisier wmv, incarcat de pe calculator.
      Cand s-a stricat prima oara m-am suparat si l-am inlocuit. Pe urma m-am gandit sa-l reincarc, dar s-a stricat iar. Cred ca tipul asta de fisier nu e compatibil cu blogspot-ul 😦
      O zi frumoasa tuturor!

      Apreciază

  2. Nu stiu ce as putea sa fac, mi se intampla adesea, de la o vreme, sa nu pot sa postez comentarii pe wordpress.com. Nici de ăsta nu sunt sigură, dar il scriu sperand in reusita !
    Ori am postat acolo unde e filmuletul cu ”gaura neagra” ?… Am sa ma uit.

    Apreciază

  3. Pingback: STIUCA CU MAIONEZA - Retete culinare pe inteles » Zinnaida

  4. Pingback: STIUCA CU MAIONEZA - Retete culinare pe inteles

  5. Pingback: STIUCA CU MAIONEZA - Retete culinare pe inteles

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.