O altă duzină

 

Călătoresc! Plec din locuri rase de pe pământ –
zbor de cuvânt
spre un alt parc de distracţii, spre-un carusel
vesel.

E omenesc să surpe, din când în când, cineva, câte ceva.
Undeva.

Dar vântul vuieşte la fel cum vuia, umbrele se preling cu-aceeaşi graţie
latentă creaţie,
arcadă molatecă, lene curbată într-un nou dans,
rămăşag cu-un balans.

Din vechi se iniţiază noul, fără arbitru
la pupitru.

Arvuna promite-un câştig bun.

La drum!

 

Am scris în cinstea noii case
a jocurilor cu vorbe ochioase,
care-s câte-o duzină.

Avem duzini la Eddie-n vitrină.  🙂

8 comentarii la “O altă duzină

    • Eu am spus „să surpe, din când în când, cineva, câte ceva”; nu să se surpe câte cineva – pentru că eu personal nu sunt de părere că s-ar fi surpat cineva.
      Şi nu ştiu la cine te-ai gândit tu spunând „cineva”, dar ştiu că eu n-am spus „cineva” gândindu-mă la tine, ci la mârlanul care-a căpătat acces la butonul roşu.

      Apreciază

  1. Pingback: Vorbe vin şi vorbe pleacă | Cioburi de chihlimbar

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.