Puritatea în iubire

(psi-luneală)

Ei bine, am descoperit această puritate. Daaa!!!

Am descoperit-o la… peşti 😛 Ea depune icre, el depune lapţi. În afara corpului. Adică fără păcat trupesc! :mrgreen: Iubire pură, ca apa limpede de izvor!

Alte păreri pe aceeaşi temă au astăzi: scorpio, psi şi toţi cei înscrişi în tabelul lui psi.

19 comentarii la “Puritatea în iubire

  1. Pingback: Psiluneli- Puritatea în iubire | Cățărătorii

  2. Asta da puritate: fara atingeri pacatoase, fara mofturi irositoare de timp, promti si la obiect in participatiune 50-50, egali si echidistanti.Tu pui ceva, eu las si eu ceva, si ce o iesi se duce pe apa …raului. Fara obligatii, fara reprosuri. Placut, vazut si pupat pietrele din rau. Vorba aceea: ne vedem la a doua piatra dupa cotul raului. Vii bine, daca nu poate trece alt pestoi si ceva, ceva tot iese. Nu ma gandisem la asa purittate in iubire. mi-a placut!

    Apreciază

  3. Pingback: Puritatea în iubire | Iubesc Viaţa

  4. Pingback: De Dragobete – Un soi de colaj cu dragoste | IUBIRI ÎNGHESUITE

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.